Dag 1 og 2

—- det sidste for denne gang …
Morgenmadsbuffet’en er fuldstændig overdådig – her er alt, hvad man ville kunne få lyst til – og vi undrer os lidt over mængden og kigger rundt – hvis der er 16 gæster, så er det vist det – MEN pludselig vælter det ind med japanere … Nogle nationaliteter har det med, at være mindre hensynsfulde / udvise mindre pli end andre og ja … så kan I tænker jer til resten.

Vi tager afsked med The Villas – piv-piv — det var tre dejlige dage med en masse pool- og strandtid :). GPS’en sættes til Jetwing Lagoon Wellness, hvor vi skal forkæles lidt med en inkluderet massage og en lagune til den ene side og havet til den andet side 🙂
Bryans ben er en anelse bedre, så han er nok sluppet nådigt med en forstrækning istedet for en fibersprængning .. pyha ….

9 timers søvn; ikke ofte det sker, så det er bare lækkert 😃 Op til morgenmadsbuffet; der kommet lidt flere mennesker til; der må være et tysk rejsebureau, der benytter dette hotel – forståeligt – da det er det tyske sprog, vi hører fra dem alle. Faktisk har vi ikke mødt en eneste dansker overhovedet på hele vores tur 😲

Efter en dejlig nats søvn – selvom det var lidt varmt, da vi her har en rigtig dyne (mere et tungt vattæppe) og selvom vi har savnet noget med lidt mere tyngde end et lagen, så kræver det også, at rummet bliver kølet noget mere ned. Pyt – hotellet har været så smart, at lægge “tisseunderlag” på sengen — de har vist før prøvet, at folk sveder så meget, at det går ned til madrassen — smart 😝
Morgenmaden er en buffet af alskens lækre ting .. og vi beder – vanen tro – om en spicy omelet og DET får vi !!! Vi er ved at være hårdføre, men indimellem får man alligevel ild i munden 😮

Jeg sover ikke særlig meget – tryghedsfornemmelsen mangler og a/c’en blæser direkte ned på mig, så jeg tager både bukser og strømper på … Bryan sover sødeligt.

Morgenmaden er også rigtig god, så vi får en god start på de forestående mange kilometer, som vi skal køre i Tuksi i dag – dog bestemmer vi jo selv. Stedet vokser lidt på os – man kan høre påfugle tydeligt og vi får selskab af en fin flagspætte. Faktisk lidt en perle, som ligger meget strategisk uanset om man hælder til at køre syd, vest eller nord.

Næste morgen får vi en omelet og et par stykker toastbrød og en kop varm kaffe – så er det videre. Vi skal ind i landet igen – mod vest – da dagene jo desværre forsvinder for os; nu har vi kun en uge tilbage, før end vi sidder i flyveren til DK igen … og Caroline vice versa; bare den anden vej – starten på en Asien rejse for 2 veninder; det bliver fedt for dem 🙂
